woensdag 4 april 2012

LENTE



Nu eens iets heel anders.

In s"Graveland , bij het bezoekers centrum van Natuurmonumenten zag ik zondag deze 2 ooievaars in het weiland ervoor. En dan heb ik net niet mijn telelens op de camera. Dus wat uitvergroot op de computer geeft het toch wel voorjaar aan.
Meestal zie je daar alleen hoog in de bomen de ooievaars, daarom gingen Paul en ik daar ook wandelen om te kijken of ze er al weer waren en ja zelfs nu redelijk dichtbij. Zijn ze niet prachtig.





The white storcks are back in s' Gravenland near the natuurmonumenten visitorscentre. It is spring again.

3 opmerkingen:

marjolijn zei

Het blijft toch nog steeds een beetje bijzonder als je de ooievaars in het veld ziet. Ik kan daar ook altijd enorm van genieten.
gr. Marjolijn

Hannie de Beer zei

Je ziet ze hier niet zo vaak ,dus wel heel bijzonder om ze zo samen te zien. Een verrassing!

Johanna Zweden zei

Schitterend deze zie je niet in Zweden
Groetjes Joke