maandag 10 december 2012

De-Uitdaging in de De Smederij, Sappermeer

 
Als lid van de Art Quiltgroep "De- Uitdaging" ( www.de-uitdaging.blogspot.com ) doe ik mee aan de expositie in De Smederij in Sappermeer. We tonen 9 thema's waarvan 2 hele nieuwe sinds onze expositie op het Quiltfestival Noord Groningen dit jaar.
De Thema's die we nu exposeren zijn in volgorde van maken: Muziek, Element van een dier, Verhuizen, Roest, Zon, Gebruikt, Water en de laatste thema´s Vogels en Smederij. Dit is een nieuwe selectie uit de 18 thema's die we nu hebben en met 14 leden zijn dit heel veel quilts.
 
Zaterdag 3 november 2012 zijn we met een groot aantal leden de hele middag aanwezig vanaf de opening van de expositie om 14.00 uur. Ik hoop je/ u / jullie daar te zien.
 


 
 
Hier nog een detail van mijn quilt " Water en Vuur"  voor het thema Smederij. Ik heb hier de stoom boven het hete ijzer dat ondergedompeld wordt in water in textiel uitgebeeld. (zie voor meer info over deze quilt bij Water en Vuur in de lijst aan de rechterkant.)
 

 
 
 
Voor het thema Vogels heb ik "Puttertjes"  gemaakt ( zie voor informatie over deze quilt onder Puttertjes in de lijst rechts )



Detail van mijn quilt "Hanekam" , ook te zien in de Smederij. ( Zie onder Hanekam in lijst rechts)

Tot ziens op 3 november op de expositie in de Smederij.


Inventation to the exhibition of quilts of the Artquiltgroup De- Uitdaging                                  www.de-uitdaging.blogspot.com in the Galery De Smederij in Sappermeer, De Vosholen near 58, 9611 KS Sappermeer
opening hours thursday till  saterday from 13.30 - 16.30.

The quilts will be there from 3th of November untill the 15the of December 2012.
9 Theme's are on show of the 14 members of the quiltgroup. the latest theme's are Birds and Forge.
A lot of the members will be on the openingday of the exhibition on 3th of November from 14.00 hour.
I hope to see you there.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Spannend hé! Tot Zaterdag.