dinsdag 11 oktober 2016

Nog 9 dagen tot de OEQC


Nog net iets meer dan een week en dan is de OEQC 2016 in Maastricht.
De 20ste editie van dit grote Textiel Evenement in Nederland.

Mijn quilt  van 150 x 120 cm doet mee bij de wedtrijdquilts met het thema 20. Ik kan natuurlijk nog niet laten zien hoe deze er uit ziet maar wil een klein stukje verklappen. 
Voor het thema 20 moest ik direct denken aan de cricketmatch vorm:  Twenty 20.
Dit is de kortste wedstrijdvorm met 20 overs per team ook de snelste wedstrijdvorm.
Cricket kan dagen duren in testmatches, hele dag in gewone wedstrijden en een uur of  3 in een Twenty20.

Ik laat hier op de foto het moment dat de cricketbal (rood) de stumps (blauw) heeft geraakt en de  2 bails (blank hout kleurig)  de lucht in vliegen. 

Om het spannenste moment van de Cricketwedstrijd te zien, kom naar de OEQC 2016 in Maastricht. 
details www.textile-festivals.com



3 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Alvast heel veel succes en ik ben reuze benieuwd naar de quilt. Ik ga niet naar Maastricht, maar de quilt verschijnt natuurlijk binnenkort op je blog.

Hannie de Beer zei

Ik ben reuze benieuwd . Ik ga wel naar Maastricht, dus kan ik hem in het echt zien!

mia zei

ik ga ook jouw quilt inhet echt zien, een spannende wedstrijd in textiel.