dinsdag 7 juni 2011

Dit was "Kunst in de Zuiderkerk"21 mei 2011

"Summer in the City "en "SPLASH !" naast elkaar op de tentoonstelling "Kunst in de Zuiderkerk" 21 mei 2011. Linksonder zie je de digitale fotolijst met een varenquilt foto van mijn presentatie. Te zien en te koop waren bij mij Art-Quilts en Moderne quilts, Tassen, Sieraden, Kaarten en een kussen met keltisch motief. Ook mijn "Papaver Blues " een driedimensinale quilt net terug van de Open Europse Quilt Kampioenschappen 2011 in Veldhoven was te zien. Hier op de foto van de achterzijde.
Verder had ik op de tafel kaarten, kleine quiltjes en mijn (papieren) fotopresentatie. Links boven op de foto zie je het balkon waarvanaf de volgende foto is genomen. Vooraan staat de maquete die gebouwd is voor een van onze acties op de dag van de democratie om aandacht te vestigen op het doel van de vereniging Buurtgroep Behoud de Zuiderkerk. Op de foto is het middelste deel van de kerkzaal te zien.
De Zuiderkerk te Hilversum is een gebouw uit 1926 in de tijd van Stadsarchitect Dudok gebouwd. Behalve als kerkgebouw en concertzaal ook erg geschikt voor het houden van tentoonstellingen.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Ik was er vorig jaar en heb genoten van je mooie werk en natuurlijk ook van de prachtige locatie. Heel geschikt voor deze evenementen!