maandag 26 maart 2012

Hanekam op Miniatuurquiltstentoonstelling van het Quiltersgilde 2012 " Dieren in Dieren"



Dit was de bijdrage van www.de-uitdaging.blogspot.com aan de Miniatuurquiltstentoonstelling 2012 van het Quiltersgilde "Dieren in Dieren". We hadden gezamelijk ingestuurd en hingen met onze quilts van het thema "Element van een dier" bij elkaar. Op het A4 naambordje was te zien van wie wat was.

Ik was er donderdag 22 maart net na 10 uur en toen was het er nog rustig, maar er werd met veel belangstelling gekeken hoe onze quilts gemaakt waren. De reacties waren leuk om te horen. en de collega quilters gezellig om mee te praten over "ons" werk.

Hanekam, Marjo Stoeckart
Haan, Marjolijn van Wijk

Mijn Hanekam bleek niet de enige haan in onze groep. Marjolijn van Wijk had een ander werk( kleinere maat) dan voor De-Uitdaging ingestuurd dat er prima bij paste.
Volgens de site van het Gilde moeten er meer dan 250 quilts op de TT hebben gehangen . Het was een vrolijke beestenboel met nog een slinger van textiele knuffeldieren en een konijnenhok met knuffeldieren. En heel veel dierenquilts.
Miniturequilts exhibition of the Quiltersgild in Dieren : This is how our quilts " Elements of an animal "of the quiltgroup www.de-uitdaging.blogspot.com were on show together. My "Hanekam"was there with an other Cockquilt of Marjolijn van Wijk. In total more than 250 quilts were on show.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ik was er de dag van de opening En inderdaad heel veel publiek! Ook onze Uitdaging werd met veel belangstelling bekeken en gefotografeerd!

marjolijn zei

Wat een leuke beestenboel bij elkaar. Dit thema was van voor mijn Uitdaging tijdperk, maar fijn dat ik er met mijn afwijkende maat toch bij mocht hangen.
gr. Marjolijn

christina zei

De hanen doen het goed dit jaar. Hij is mooi geworden Marjo.