woensdag 10 april 2024

4 Quiltwerken op de Patchwork & Quiltdagen 2024 Rijswijk


Voor de Miniatuurquilts Tentoonstelling van het Quiltersgilde 2024 heb ik 3 quilts ingestuurd. Op de 1e collagefoto zijn van elk een detailfoto te zien. Voor het thema van deze tentoonstelling "Balans" heb ik een vogel in ruststand, dus op 1 poot afgebeeld in textiel.  

Voor de algemene inzendingen heb ik een verdere uitwerking van een proeflap van de cursus "Steekproeverij". De quilt heet Textiel Bubbels.

De laatste quilt is "Sneeuwverf  Duo". 2 lapjes tegelijk geverfd via sneeuwverven waren niet helemaal mijn kleur geworden. Uitgedaagd door quiltvriendin  om er toch iets mee te doen dan ook maar gelijk over de top. 



 Ik heb meegedaan met het project "Van tekst naar Textiel "van het Quiltersgilde.

Het eindresultaat  is een 3D quilt die gezamenlijk met de andere quilts van deelnemers aan dit project bij het Quiltersgilde te zien is op de Patchwork & Quiltdagen 2024 van 11 t/m 13 april in Rijswijk.

Ik hoop jullie daar te zien. Donderdagmiddag ben ik bij de quilts als "angel" aanwezig. Uitgebreid verhaal van de quilts volgt later op dit blog.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat zou ik graag alles in het echt willen zien! Maar helaas…..
Ik wens je veel succes en fijne dagen!

Petra zei

Ha, ik heb ze gezien op zaterdag. Mooi! Petra